Towarzystwa ubezpieczeniowe co raz częściej zaniżają kwoty odszkodowań jakie wypłacają swoim klientom, którzy zostali poszkodowani w wyniku nieszczęśliwego zbiegu okoliczności. Mało kto orientuje się, że towarzystwo kiedy wypłaca im taką, a nie inną kwotę odszkodowania nie wypłaca całości należnej kwoty.
Zatem co zrobić by odzyskać należne nam odszkodowanie?
Powinniśmy:
- Skontaktować z kancelarią, która specjalizuje się w tego typu sprawach.
- Jak najbardziej szczegółowo przedstawić im sytuacje, aby mieli dokładny obraz sprawy.
- Przesłać kancelarii decyzje o wypłacie odszkodowania oraz kosztorys zdarzenia – te dokumenty zapewne otrzymali Państwo mailowo lub listownie od ubezpieczyciela. W momencie, gdy okaże się, że nie posiadają Państwo tych dokumentów wystarczy zadzwonić na infolinię do towarzystwa, a oni udostępnią dokumenty mailowo.
- Przesłane przez Państwa dokumenty poddane zostaną analizie i w ciągu kilku dni roboczych kancelaria poinformuje Państwa o ewentualnej wysokości niedopłaty od towarzystwa ubezpieczeniowego.
- Później następuje podpisanie umowy z kancelarią, która działa na zasadzie odkupu szkody od Państwa, czyli uściślając kancelaria odkupuje od Państwa prawa do roszczeń odnośnie szkody. Klient dostaje przelew pieniędzy z góry do kilku dni od momentu podpisania umowy.
- Na tym etapie Państwa udział w sprawie się kończy.
Kancelaria w momencie odkupu szkody bierze na siebie dochodzenie wszelkich roszczeń.